AnaM

petak, 05.02.2016.

Borba žena muškarac...

Spadam u rijetke osobe koje čitaju novine.
Dobro, priznajem, ne čitam od naslovnice, nego onako na preskok.
Kad preskočim muške stranice, sport, i lažljive, politiku, i ne ostane mnogo. Ostanu tračevi tko je koga a tko bi koga, i "slavne" ličnosti uglavnom silikonke i pevaljke (raspevan smo narod, sve nam kako treba).
Ostali su i savjeti.
Obožavam ih. Kuhanje preskočim, dosadno. Žena kao žena je u savjetima svemoćna. Mnogo lijepo. Namaže se nekim pekmezom i postane ljepotica, skoči naglo iz kreveta i postane karatista. E kad smo kod te snage kod žena, ima mnogo pametnih savjeta, kao što je tečaj o obrani od napadača.
Glavni kunst je ako vas netko napadne, morate ga šutnuti u medjunožje i zaštititi se. Važno je biti energičan dok se on ne snađe.


I sad zamišljam sebe.
Šetam sama i nailazi muškarac. Ne gledam ni lijevo ni desno,možda šeta kucu da me zbuni, Oštar pogled ravno u oči kao u kaubojskom filmu. Skačem (Hm ... sa svojom kilažom i ne baš previsoko). Jednu nogu podižem na ono famozno mjesto na koje su muški ponosni, a mi ga kao nikad ne gledamo. Ruke poluispruženim za karate udarac (kad hoću otvoriti teglu krastavaca, zovem u pomoć) I udaram ga već ovisno od savjeta, po vratu, želucu, koljenu ... Ne smije se prejako udarati da ga ne povrijediš, jer onda odgovaraš kao napadač jer si prešao nužnu obranu.
Pri tome se ne smije grebati, plakati, cmizdriti da te boli što ti je zgrabio ruku. Ne, to prava žena ne radi. Ona je ravnopravna muškarcu, u filmovima dok ona ne isprebija nekog kriminalca, badava glavni junak trčkarao i tukao se.
Imala sam mladjeg brata s kojim sam se vječito rvala i naravno pobedjivala. Jednog trenutka, kad je on napunio 5godina, uhvatio me za ruke, i držao, postao je jači od mene. Derala sam se, pokušala ga gurnuti rukama, ali tek kad sam počela plakati, suzice su razmekšalo bratovljevo srce i uplašio se da me je povrijedio. Tad sam shvatila kako jakim oružjem mi ženskice raspolažemo.

Ne znam, vjerojatno će svi reći da griješim, ali nekako mi se čini da prosječna žena, nema prevelike šanse u fizičkoj borbi s prosječnim muškarcem. Ako već napao neku žensku, onako razjaren, lako je može i ubiti.
Znam, ako netko pročita post, rečiće, žena se mora znati obraniti, zato i ide ne tečajeve samoobrane. I ja bih u društvu tako diskutirala, ali u reali, nekako djeluje prilično opasno i beznadežno...

- 10:40 - Komentari (26) - Isprintaj - #