AnaM

utorak, 12.01.2016.

Tri zadane riječi... Drugi krug

Natječaj, drugi krug

Djevojka, radost,život
San, ruke,kaos, zagrljaj

Sve je u oku promatrača ...
Prije nekoliko dana snijeg je padao kao da će zatrpati cijeli svijet.
Onda se topio, iz bjele prelazio je u neku braonkasto crnu nijansu koja se ljepila i skakala na mene. Krenula sam pješice. Ti šoferi su takvi prasci da je to užas. Zalete se uz rub trotora, svu me isprskaju, i prodju dalje. Preći ulicu je prava avantura. Ona bljuzga skače na prolaznike, auti jure kao da su u Monzi, a semafor ima samo crveno svjetlo. Zeleno je valjda otišlo popiti kavu.
Zaprijetila sam jednom kišobranom a on mi je pokazao roge. Prostak jedan nijedan.
Prvog zimskog dana zabranila bih kretanje automobilima po gradu. Neka sjede u garaži, a ne maltretiraju poštene pješake.
Počeo je neki vjetar,djevojka je podigla kapuljaču, ruke su joj ledene. Ne ne mogu ni gledati odakle sve ti manijaci za volanom iskaču, kaos. Smrzla sam se dok nism stigla u servis po auto. Najzad su ga popravili.
Došlomi je da stegnem u zagrljaj automehaničara. Sad ću se malo odmoriti od hodanja, busa i sličnih prijevoznih tandrmoljaka.


Autić čist, izglancan, radost je ući u njega.
Kakvi san,kakva mašta, kakve gluposti, život je imati volan u rukama, prava radost je voziti, a ne biti vožen...
Samo što sam izašla na ulicu dočekala me bljuzgavica. Čini mi se da sam sat čekala dok se neki pješak nije odlučio hoće li krenuti preko ulice ili neće. Semafor je mijenjao boje, a on je unezvjereno gledao u aute koji su lijepo jurili. Ne sviđa mu se nijedna boja izgleda. Zatrubila sam energično. Što čeka? Ljubičastu boju ??
Neka smotanica, djevojka, podigla kragnu, nabila kapuljaču na lice i ne gleda kuda ide. Došlo mi je da je šutnem, ali ja sam dobra. Ipak, naučila sam je pameti, dala sam naglo gas, auto je poskočio i poprskao je do gaća. Drugi put će biti brža. Nije joj ovo modna pista.
Ja bih pješacima zabranila da se kreću po ulicama. Neka sjede u kavani, pijuckaju i druže se s ljudima. Od njih pošten vozač ne može živjeti ..

- 09:08 - Komentari (17) - Isprintaj - #