AnaM

utorak, 29.12.2015.

Moja prva ljubav, zadatak Dijane...

To je malo teže pitanje.
Je li prva ljubav prvo dopadanje, ili je to prvi poljubac ili ono hopa cupa ??
Ovisno o tome biće da je više tih prvih.
Nekako, žensko sam, meni su svi druga ljubav, a ono prvo je neka nesretna ljubav i on je otplovio na kraj svijeta teško bolestan gdje je i umro s mojim imenom na usnama. Neću valjda priznati da se bitanga oženila drugi dan poslije raskida.
Moja prva ljubav je dečko iz susjedstva, koji mi je svoju ljubav dokazao donijevši mi na dar komad torte koju je njegova mama napravila za rodjendan. Nije je otsekao nožem, nego onako odlomio više od pola. Seli smo u parkić iznad gimnazije u Sušaku, a ja sam izjavila da bi torta bila ljepša da se vidi more i da imamo sokić.
Nestao je na trenutak, a onda se pojavio sav važan sa malinovcem i poveo me do zidića na Trsatu odakle se vidi more. Grickali smo onu tortu rukama, pijuckali iz jedne boce obojenu vodicu i bili sretni kao nitko.


Možda je bio romantičan pogled na Učku u daljini, ali ja sam vidjela samo njegove oči i osjećala ruku umrljanu čokoladnim kremom ,koja me je pekla na ramenu. Obrisali smo lijepo ruke o moju bijelu suknjicu i mislim da me je tada poljubio. Nagnuo se prema meni, usnama mi je dotaknuo nos što je strašno škakljalo i smijali smo se smijali ... Smijali smo se sve dok nismo došli kući. Smijeh je naglo prestao jer su mene grdili pola sata, a njegovi njega poslali u krevet bez večere.
Ubrzo sam ja otišla i tako je završila moja prva ljubav i prvi poljubac.
Dugo nisam čula ništa o njemu. Vidjela sam ga jednom u prolazu na nekom prekrasnom motoru. Kasnije, mnogo kasnije pročitala sam u novinama, i slušala u rekla kazala vijestima da je postao slavna ličnost. Raspisana je čak i tjeralica za njim, li to je već druga priča.
I dan danas najviše volim torte s puno krema, čokolade i kolače koje grickam na nekom zidiću ...

Bacam rukavicu u želji da opišu svoju prvu ljubav

modrina neba,
samo nebo zna,
Sewen,
ex mortan,
nisan EL DIABLO
Nadam se da će je podići i napisati priču...

- 08:45 - Komentari (23) - Isprintaj - #