AnaM

ponedjeljak, 22.09.2014.

Serenada...



Veliki sam maštar. Krenem lagano mislima i odem preko cijeloga svijeta…
Jedna od tih nedoživljenih maštarija je serenada koju mi pjeva neki obožavaoc. Naravno tu su palme, morence, lahor, zvjezde i mjesec, nisam se još opredelila koji tandrmoljak okačiti u snove. Ja stojim kao Julija na prozoru, uzdišem i mašem maramicom čipkanom, brišem suze i patim. Naravno, mora da se pati da bi bilo ono pravo. Ne može serenada, a ja viknem,

-Požuri, sad će serija.

Malo sam zbunjena sa tim električnim gitarama. Treba li da je utakne negde pre serenade u šteker u mojoj sobi, ili nosi sa sobom akumulator…To još moram razraditi.
Serenador (zove li se tako onaj koji pjeva serenade?) mora imati crne oči, ti su vatreniji, i kosu do ramena, koju će vjetar raščupavati, to pogadja u samo srce.
Kad otpjeva bacam mu maramicu ili cvijet,uzdahnem i zatvorim prozor. Nešto se mora baciti da zna gotovo je može sada ići.
Pričam ja o toj neispunjenoj maštariji Glavnokomandujućem i smijemo se jer pada kiša, a morence je cirka 700km udaljeno, skoro kao zvjezde.

Nedelja, jutro. Soliter spava. Ja se protežem kao mačka i razmišljam o kavici… Odjednom dreka, buka, vika.

-Mirjaaaaanaaaaaa Mirjanaaaaaa, srcu mom si najdraža…

Skačem ja na noge lagane, a pred prozorom muzika, trubači i još neki gudači, bubanj velik kao zemaljina kugla, a u njega lupa orijaš od 2.10m kose duge pola metra i urla, pardon pjeva. Na drugom prozoru Glavnokomandujući dirigira i raspaljuje muzičare.
Soliter kao soliter, otvaraju se prozori, neko viče, neko se pita kome ta muzika, neko grdi. Ja zaboravila čipkanu maramicu, ali kako oni dreknu moje ime ja se sva raznežim… ne smem proviriti da me neki susjed ne polije vodom. Zaboravili su reči pjesme, zaboravili i ariju, i nije baš kao na koncertu, nema ni onih romantičnih tandrmoljaka iz stihova.
Na kraju, papirnu maramicu im nisam mogla baciti, cvijet imam samo u vrtu i ne dam da se bere jer to njega boli. Šta baciti za kraj dok me nisu linčovali svi stanovnici solitera.

Glavnokomandujući je sredio, izgleda da smo pogodili jer su rekli da će opet doći iduće nedelje…

Nije baš kao u mašti, ali ja dobih serenadu…

Ne znam da stavim tu muzikicu, ali deo je na

http://youtu.be/7RYroCDxC0w
youtu.be/7RYroCDxC0w


Valcer, ako sad ne izadje, neću više ispravljati. Kažem ti NEĆE

- 09:07 - Komentari (39) - Isprintaj - #