AnaM

četvrtak, 24.07.2014.

Lionqueen zadatak

Odgovor na
Lionqueen zadatak:

1. kako, čemu, zašto ili na koji način ste se prvi puta susreli s blogom i započeli taj čudesni put bloganja?


Ni dan danas mi nije jasno kakvo je to čudo blog. Shvatila sam odmah da je to neki mnogo zgodan tandrmoljak.
Počela sam davne 2006 na nekom sajtu. Vrtim se po internetu kao slon u staklarskoj radnji i naletih na blog.hr, 2007. Naletih ja na njega, ali neće on na mene. Mjesec dana sam pokušavala se registrirati i uvjek mi je nešto falilo. Od AnaM, do mecabg sve u krug, a nikako da mi uleti pravo…baš kao i u životu. Sad sam tu i ne mrdam što se mene tiče. Gdje drugde naći tako šarmantno, šaroliko i dobronamjerno društvo.

2. kakve blogove volite pratiti i koje teme su vam najzanimljivije?


Ja kao da nisam žensko, volim kratko i brzo... čitljivo. Uživam u slikicama i humoru. Po neki put uzmem godišnji i bacim se na čitanje nekog zanimljivog kilometarskog posta, ali to mu dodje kao premija na lutriji pa kog izvučem. Mnogo sam propustila zbog svoje površnosti.
Bež… bež…od neba, valova, zvjezdica, ah, mah, avaj, duša, srce, patim ja, patiš ti, opšta patnja kao da gledam cijene na placu a ne čitam postove…

3. da li bi prihvatili ulogu urednika bloga i što biste tada prvo napravili?


Napravila bih dar mar, izbacili bi me prvi dan.

4. kako birate teme kojima se bavite i što vas sve može inspirirati?


Nemam problema sa time, svašta mi se dogadja na malom prostoru, a volim I da fotkam. Veće problem imaju oni koji bi da me čitaju, jer je za mene mačak Albi najvažnija ličnost, Vučjak iz susjedstva tiha čežnja, a more najlepša tvorevina na svijetu. Gemišt od toga smatram vrhuncem sreće…

5. kada biste kuhali " večeru za blogere " što bi bilo na meniju?

Kuhala jednom I nikad vise. Šta ti mogu da pojedu, nije za vjerovati, a šta tek piju, tri vinograda nije dosta. Srećom možeš lako zaustaviti svakog blogera pitanjem
-Onaj post što je napisao, znaš, onaj bloger, kako se zove?? Ma znaš, onaj što ti je ostavio onaj komentar??
Na to pitanje možeš slobodno otputovati oko svijeta, kad se vratiš još uvjek će pričati o postu, komentarima, onim fotkama koje je “posudio” od tebe, a ideju za…

6. jeste li na blogu doživjeli neke neuobičajene, zanimljive trenutke, bilo pozitivne ili negativne?


Čuj, jesm li?? Kog jarca dolazim tu, da doktoriram?? U zadnje vrijeme se doktorati lakše kupuju nego da te prime na blogu na onu listu koju svi gledaju sa tihom čežnjom, ali ni za živu glavu to ne prizaju.

7. znaju li vaši bližnji za vaš blog ili je on samo vaše mjesto?


Ne da znaju svi bližnji I dalji, nego im se penjem na glavu, kao da sam urednik dnevnog lista, ili bar da imam kolumnu u časopisu sa onim gologuznim ženskama, silikonkama, sportskom vjesniku ili bar u nekom naučnom časopisu koji je objavio da sam upravo dobila Nobelovu. I ta Nobelova, retka je kao I moj dobar post.

8. da na jedan dan možete biti neki drugi bloger kojeg biste odabrali i zašto?




Kopija je kopija, zato ponekad pišem kao Beladona, došljakinja iz svemira. Kako živim medju ljudima koji se ponašaju kao da su došli iz Svemira, tema mi nije nepozata.
Divim se mnogim blogerima kako pišu. Posebno mi se dopada jedan kome nije simpatičan moj način pisanja, nikad ni pola komentara mi nije ostavio.Uvjek ga pročitam, uzdahnem I ne komentiram, jer praksa je ti meni, ja tebi, pa ko preživi.

9. koliko ste najduže izdržali bez bloga i da li ste pokušali prestati?


Blog nikad nisam šutnula, on mene jeste, pa sam morala sve ispočetka. Ljubav je ljubav, pomogli mi neki dragi blogeri I ja se učantrala…Kao za inat, baš tada su ideje samo vrcale. Valjda se izvrcale dok nisam pisala pa sam opet, hajde, kažite, bar prosečna.

10. ima li života bez bloga, te ima li bloga u svemiru?

Beladona je živ dokaz da ima. Dešava se da ima života bez bloga, ali i da u blogu nema života. Srećom to je kratkotrajna bolest od koje svi ponekad bolujemo…

Joker pitanje: Koje vam je najdraže sigurnosno pitanje?


Sigurnosno pitanje me posebno usrećuje. Sve napišem, slike učantram, obojim mojom zelenom bojom I šipak… zaboravim to pitanje… Često, ponovomora sve… Tih trenutka sam posebno ljupka I nasmešena…
Hm… Svemirci mi još uvjek nisu jasni koje su boje… Kao Beladona sretala sam male zelene, ali nije prošlo na blogu…

- 16:15 - Komentari (57) - Isprintaj - #